Você conhece a banda Leaving Eden?

Leia mais

Novo vídeo da banda Kamelot: Liar, liar

Leia mais

Novo vídeo da banda Angra

Leia mais

15 junho 2014

Muito Gotthard neste domingo pra você!


So much for love
You must've come from way above
Just for a smile and just for an inch
I'll run a mile, I'll run a mile
So much it seems
Might only be just mirrors and steam
Might be the wine
But Iʼve never known a love so fine
Don't wanna wake up from this high
Say that it's fate, say that it's real
Say I'm not dreaming and you feel what I feel
Don't say I'm sleeping, don't let it end
Don't wake me up, I'll never find you again
I'll never find you again
So much to say
Perfection in every single way
I'm taking the dive
Cause I've never felt just so alive
Don't wanna wake up from this high
Say that it's fate, say that it's real
Say I'm not dreaming and you feel what I feel
Don't say I'm sleeping, don't let it end
Don't wake me up I'll never find you again
I'll never find you again, I'll never find you again
I'll never find you again
Say that it's fate, say that it's real
Say I'm not dreaming and you feel what I feel
Don't say I'm sleeping, don't let it end
Don't wake me up I'll never find you again
Say that it's real, say that it's real
Say that it's real, say that it's real
Do you feel what I feel? What I feel
What I feel, what I feel, what I feel
Do you feel what I feel? What I feel


Se você quer ser alguma coisa
Se você quer ser o que você vê
Basta por seu nome na lista
E se você quiser sentir, o que você acha real
Se você quiser pegar em aço
Basta por seu nome na lista
Qualquer coisa, mas somente quando a ação é feita
Qualquer coisa lhe dirá a lamentação do sol

Luz estelar, eu nem mesmo sei o seu nome
Luz estelar, ainda deseja jogar o meu jogo?

Se você quer ser superior à chamada
Se você não acredita que pode cair
Basta por o seu nome na lista
E se você quer se sentir mais forte que o aço
Se você quer ficar no comando
Basta por o seu nome na lista
Qualquer coisa, mas somente quando a ação é feita
Qualquer coisa lhe dirá a lamentação do sol

Luz estelar, eu nem mesmo sei o seu nome
Luz estelar, ainda deseja jogar o meu jogo?

Luz estelar eu acho que vou te tornar racional.
Luz estelar vou te dar tudo com desonra.
Venha e arrisque seu jogo.
Frio e chuva.
Obtenha seu prazer e dor



Eu te dei todo meu amor
E eu imagino o que você ansiava
Eu te dei todo o céu
Vida plena, você jurou

E este é o homem que você vê
Eu estou como você queria
E este é o homem que você vê

Lembre-se sou eu
Você me tem onde você quer que eu esteja
Lembre-se sou eu
Você é a única que me fez acreditar

Devo ter entendido errado
Mas eu juro que ouvi que eu era o único
Apenas não durou muito
E agora se foi

E este é o homem que você vê
Eu estou como você ansiava
E este é o homem que você vê

Lembre-se sou eu
Você me tem onde você quer que eu esteja
Lembre-se sou eu
Você é a única que me fez acreditar

Você me tinha onde você precisava
Você me pegou agora você está por cima
Eu dei o que você queria
O jogo apenas perdeu a graça

Lembre-se sou eu
Você me tem onde você quer que eu esteja
Lembre-se sou eu
Aquele que você tinha, você precisava

Lembre-se sou eu
Você me tem onde você quer que eu esteja
Lembre-se sou eu
Você é a única que me fez acreditar

Eu te dei todo meu amor, vida plena.



Iʼve gone and found myself a master plan
Gonna light that fuse
You know, I ainʼt nothinʼ like the holy man
But gonna give you the news
Is it me? Ds it you? quʼest-ce que cʼest? déjà vu?
Understand?
Gonna scream at the moon and you know
Weʼre gonna go with a bang, bang, aw, aw, aw, aw
Bang... Bang... banginʼ around... banginʼ around the world
Nothing can stop this, donʼt even think twice
Bang... Bang... banginʼ around... banginʼ around the world
No compromising and no playing nice
So now you know about the master plan
And what you got to lose?
You know, weʼre all playing with an open hand
And now you gotta choose
Itʼs in me, itʼs in you, all the things that we do
Join the band
Gonna ride with the deuce, got the taste
Here we go with a bang, bang, aw, aw, aw, aw
Bang... Bang... banginʼ around... banginʼ around the world
Nothing will stop this, donʼt even think twice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
No time for for questions, just take my advice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
Nothing will stop this, roll out the dice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
No compromising and no playing nice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
Nothing will stop this, donʼt even think twice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
No time for for questions, just take my advice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
Nothing will stop this, roll out the dice
Bang... Bang... banginʼ around...banginʼ around the world
No compromising and no playing nice


Down, down got me going
Left my fate and a life of rolling
Last town got me leaving
Left my ways and I made the morning
Ain’t no time for waiting, there ain’t no time to kill
Ain’t my place to steal
Got no time for moaning, got no faith to give
Just what I feel
Yay yay yippie aye yay, turn it on and come what may
Stand up and give it away
Yay yay yippie aye yay, get down and shake the day
Stand up nd give it away, are you coming?
Time, time keep flowing
Got more cards and never showing
Blind race raise pace and
Give my best to the bone you’re chasing
The bone you’re chasing
Ain’t no time for waiting, there ain’t no time to kill
Ain’t my place to steal
Got no time fo moaning, got no faith to give
Just what I feel
Yay yay yippie aye yay, turn it on and come what may
Stand up and it away
Yay yay yippie aye yay, get down and shake the day
Stand up and give it away, are you coming?
Are you coming? Are you coming?
Are you coming with me?
Are you coming with me? Are you coming with me?
Yay yay yippie aye yay, turn it on and come what may
Stand up and give it away
Yay yay yippie aye yay, get down and shake the day
Stand up nd give it away, are you coming?
Are you coming? Are you coming with me?
Are you coming with me? Come on, come on, come on
Are you coming with me? Are you coming with me?

Nenhum comentário:

Postar um comentário

© Santuário do Metal - 2012. Todos os direitos reservados.
Criado por: Raquel Alves.
Tecnologia do Blogger.
imagem-logo