Você conhece a banda Leaving Eden?

Leia mais

Novo vídeo da banda Kamelot: Liar, liar

Leia mais

Novo vídeo da banda Angra

Leia mais

10 novembro 2013

Fade Away da banda Dreamland

Não poderia deixar passar esse domingo sem uma dica de banda, não é?

Dreamland é uma banda de Gothenburg (Suécia), formada em 2003.

Membros
Mats RendlertBaixo
Hymn to the AncientSandalinas, ex-Infinity, ex-Rusty Souls
AlexxBateria
Johan ErikssonGuitarra
ex-Infinity
Eric RautiGuitarra
Hymn to the AncientTorch, ex-Nme Within (live), ex-Rusty Souls, ex-Infinity
Jake EVocalista
 Amaranthe, ex-Infinity, ex-Dignity, ex-Dream Evil, ex-Kamelot (live)

Discografia

Dreamland - Masquerade Em 2003

Dreamland - Future's Calling Em 2005


Dreamland - Eye for an EyeEm 2007


Dreamland - Exit 49Em 2009





What if time could be erased, what would you do

I would have chosen the day we first met

Our love was magical. Love meant to be
we had the future in hand

I gave you everything, you threw it away
Tell me so I understand

You're all I asked for
Now I'm alone, Why can't I make you stay

You're all I needed, Made me complete
Our love has gone away
Fade away

As I lay me down to sleep
I'm all alone, I wish that tomorrow
Our love is reborn

Our love was magical
Love meant to be
we had the future in hand

I gave you everything
you threw it away
Tell me so I understand

You're all I asked for
Now I´m alone
Why can´t I make you stay

You're all I needed
Made me complete
Our love has gone away
Fade away



Nenhum comentário:

Postar um comentário

© Santuário do Metal - 2012. Todos os direitos reservados.
Criado por: Raquel Alves.
Tecnologia do Blogger.
imagem-logo